هنگام پرواز برخی سعی می کنند با و دارو بر استرس پرواز غلبه کنند. حال عوارض داروی که مصرف می کنند هم بخش دیگری را در بر می گیرد. اگر می خواهید استرس خود را در زمان پرواز از بین ببرید روش های دیگری هم هستند که حاضر به مصرف و دارو نشوید.

صندلی قسمت جلویی کابین را انتخاب کنین

زمانی که می خواهید بلیط هواپیما اری یا سوار هواپیما شوید سعی کنید صندلی جلویی کابین هواپیما را انتخاب کنید. حالات ترس و استرس معمولا در صندلی های انتهای هواپیما بیشتر رخ می دهد.

هنگام پرواز خودتون رو سرگرم کنید

هنگام پرواز افکار منفی را از خود دور کنید برای اینکار خودتان را سرگرم به کاری بکنید و چیزی دیگری خارج از هواپیما فکر کنید. برای اینکار می توانید کتاب را انتخاب کنید و زمان پرواز به مطالعه بپردازید یا یک فیلم تماشا کنید.

از چاله های هوایی نترسین

به جای فکر کردن به چیزهای منفی به این فکر کنید که هنگام رانندگی نیز شما از خیلی از دست انداز ها خیابان را رد کرده اید و ترس و استرس زمان پرواز با هواپیما را فراموش کنید.

از خوردن کافئین بپرهیزید

اگر شما جز کسانی هستید که عاشق نوشیدن قهوه هستند لازم است بدانید که قبل و هنگام پرواز از نوشیدنی های کافئین دار بپرهیزید.خوردن این نوشیدنی ها در زمانی که استرس دارید باعث تکرار ادار می شود و شما مدام در هواپیما به دنبال سرویس بهداشتی هستید و ممکن است که استرس شما را بیشتر کنند.

موسیقی کنید 

هنگامی که به یک موسیقی آرامش بخش را گوش می دهید باعث می شود صداهای اطراف که باعث افزایش استرس تان می شوند را نشونید. البته انتخاب یک موسیقی مناسب می تواند موثر باشد و آشفتگی ذهن را کم کند.

سعی کنید آهسته و منظم نفس بکشید

ترس و استرس حاصل از پرواز ضربان قلب شما را بیشتر میکند که اینکار طبیعی است. کشیدن نفس عمیق به شما کمک می کند. تنفس آهسته و منظم به شما می تواند کمک کند که ماهیچه های خودتان را آرام کنید. البته تنفس های کنترل شده با استشمام تذریجی اعصاب شما را آرام می کند. و سطح استرس قبل و هنگام پرواز با هواپیما کاهش می دهد.

منبع : مجله گردشگری تیک تریپ


travel استرس ,هنگام ,هواپیما ,موسیقی ,باعث ,اینکار ,هنگام پرواز ,برای اینکار ,کنید برای ,انتخاب کنید ,زمان پرواز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ امام المتقین راکت شو خلسـه آتش نشانی نفت و گاز پارس جنوبی دیپلم موسیقی خرید ترازو آنلاین مجله بیمه رادمان