شرکت های مختلفی در عصر حاضر در تمام دنیا و نیز در کشور ایران اقدام به سوله در انواع متفاوت تیرورقی، سوله های خرپایی و یو بی ام کرده اند که به دلیل داشتن مزایایی که عمده ی آن ها سرعت در ساخت سوله همراه با مقرون به صرفه بودن می باشد، مورد استقبال زیاد از جانب صنعتگران و صاحبان صنایع گوناگونی که نیازمند فضاهای وسیع مسقف در عین داشتن انسجام و استحکام زیاد می باشند، قرار گرفته است.

منظور از سوله دست دو چیست ؟

بدلیل آنکه هزینه های ساخت و طراحی سوله بسیار کار زمانگیری میباشد به همین منظور کسانی که به دنبال راه اندازی کارخانه میباشند سعی بر آن دارند که از سوله دست دوم بدلیل قیمت مناسب استفاده کنند. سوله های دست دوم به سوله هایی اطلاق میشوند که یک بار توسط کارخانه ای مونتاژ و دمونتاژ شده است در اصطلاح فولاد استفاده شده در سوله دست دوم قبلا در سوله دیگر استفاده شده است به همین دلیل قیمت سوله دست دوم بسیار مناسب تر از سوله نو و پیش ساخته است.

 

شرکت های زیادی در عرصه و سوله و سازه های فلزی فعالیت می کنند , شرکت سوله سازی ما با سوله در شیراز که به منظور استفاده در مراکز مختلف صورت می پذیرد می تواند سازه هایی با مقاومت بالا و قیمت نسبتا پایین تولید کند .

سوله تهران , سوله در مشهد و سایر شهرها نیز با همین هدف صورت می پذیرد که مورد استقبال صنعتگران نیز واقع شده است .

در مواردی که کیفیت سازه برای کارفرما خیلی مهم نباشد می توان از سوله های دست دوم استفاده کرد سوله دست دوم در شیراز برای این افراد انتخاب بجا و مناسبی است البته باید در نظر داشت سازه از لحاظ فنی مشکلی نداشته باشد و شرکت سوله دست دو شرکتی مجهز و به روز باشد که باعث تحمیل هزینه های اضافی به اران نشود .

امروزی ترین نوع سوله , سوله ی خرپایی است سوله خرپایی در مجموعه های مختلفی صورت می گیرد که ممکن است گاهی هم سازه ی ساخته شده از لحاظ فنی انسجام و مقاومت مورد انتظار ار را نداشته باشد به جهت جلوگیری از این مشکل پیشنهاد می گردد سازه از شرکتی اری شود که تجربه و تخصص کافی در این عرصه را داشته باشد .


سوله سازی سوله ,سازه ,استفاده ,صورت ,شرکت ,همین , سوله ,نداشته باشد ,مورد استقبال ,سوله سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

four-leaf-clover فروشگاه ایران5040 کسب ثروت در منزل _ Earn At Home همه چی موجوده عشق ریاضی