Krampusnacht در تيرول، اتريش

 

این رویداد در 5 دسامبر و بر اساس داستان کرمپوس افسانه‌ای، نیمه بز، نیمه شیطان است که کودکان شیطان را ترور می‌کند. خز، شاخ و چهره ترسناک آن را تبدیل به نوعی ضد سانتا کلاوس (بابا نوئل) می‌کند، برگزار می شود.

Dia de Los Muertos در مکزیک

 

از 31 اکتبر تا 2 نوامبر جشن سنتی مرده ها در مکزیک با نمایش های رنگارنگ ،آداب و رسوم غیر معمول با موضوعیت مرگ برگزار می شود. البته این رویداد شباهت زیادی به کارناوال ریو دارد.

دیوالی در بمبئی، هند

رویداد سحر آمیز نوردیوالی در تاریخ 6 تا 10 نوامبر در بمبئی هند برگزار می شود که فضای شگف انگیز و رفتار های عاشقانه مثل تبادل کادو یا روشن کردن فانوس را ترکیب می کند.

فستیوال ادینبورگ در اسکاتلند

 

علاقه مندان به موسیقی، تئاتر ، فیلم کمدی و…. در انتظار رویداد بزرگ ادینبورک در تاریخ 3 تا 27 اوت هستند.این جشنواره جهانی هنر هر ساله هنرمندان زیادی را از کشور های مختلف به این کشور می کشاند.

جام جهانی 2018 در روسیه

 

جام جهانی 2018 در تاریخ 14 ژوئن تا 15 ژولای در روسیه برگزار می شود که علاقه مندان فوتبال را از سراسر جهان به این کشور می کشاند این رویداد بزرگ ورزشی با حضور 32 کشور در 11 شهر کشور روسیه انجام می شود.

Snowbombing در Mayrhofen، اتریش

 

در ما آوریل در میر هوفین اتریش بزرگ ترین جشنواره برف ،موسیقی و ورزش های زمستانی برگزار می شود مسابقات اسنوبوردی و ترکیب آن با موسیقی یک فرصت منحصر به فرد و هیجان انگیزی را ایجاد می کند.

 

منبع : مجله گردشگری تیک تریپ


travel رویداد ,جهانی ,برگزار ,کشور ,تاریخ ,جهانی 2018 ,رویداد بزرگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل سنگ سفرهای لوکس mashhad فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اطلاع از نحوه هاشور ابرو